Podsumowanie kwietnia

W kwietniu trochę się nie trzymałam planu i przeczytałam nieco inne książki, ale to głównie za sprawą kilku niespodzianek :)

Przeczytane książki: 8 (Wybranka bogów, Rywalki, Krucjata, Lucian, Sven Hannawald. Triumf. Upadek. Powrót do życia, Synowie boga, Gra o tron, Czas Żniw)
Liczba opublikowanych recenzji: 6
Liczba postów: 8
Liczba komentarzy (nie liczę tych do wyzwań ani moich): 85
Liczba wyświetleń: 1032
Liczba przeczytanych stron: 3593


Książki przeczytane do wyzwań:
52 książki 2014: 8
Ocalić od zapomnienia: 1
Book Lovers: 8
Czytam fantastykę: 6
Serie na starcie: 5
Czytam opasłe tomiska: 7
Grunt to okładka: 1
Klucznik: 8

Komentarze

  1. Dawno dawni temu (około pół roku temu) też wyrabiałam z czytaniem 8 książek na miesiąc ;) Ach, stare czasy... A Gra o tron czeka na półce :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    8 książek to naprawdę duże wyzwanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany, a ja przeczytałam 7 książek, a opublikowałam tylko.. (what?) 2 posty, nawet nie zauważyłam tego, ojjj muszę się podciągnąć :D
    Pozdrawiam^^
    http://swiat-w-dloniach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny wynik, a biorąc pod uwagę takie cegły jak "Gra o tron" i "Czas żniw" to już w ogóle szacunek! Ja w sumie tylko o 1 książkę mniej, ale i tak mogło być lepiej. Gratuluję i życzę pogodnego i pełnego radości maja :)

    http://czytanie-i-ogladanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No to gratuluję i życzę owocnego maja :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli dodasz chociaż krótki komentarz :) Jeśli chcesz - zostaw adres swojego bloga, a na pewno go odwiedzę ;)

Obserwatorzy


Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty z tego bloga

Urodziny i konkurs!

"Gra o Ferrin" i "Powrót do Ferrinu" Katarzyna Michalak

OCALIĆ OD ZAPOMNIENIA - LUTY