Wyniki konkursu

Witajcie :) Wiem, że nikt nie lubi długo czekać na wyniki jakiegokolwiek konkursu (sama tego nie cierpię :D), więc już dzisiaj jedna osoba może cieszyć się z wygranej :) Do konkursu zgłosiło się 11 osób, niestety od 3 nie otrzymałam pracy konkursowej. Zdaję sobie sprawę, że byłoby tego więcej, gdyby konkurs polegał na losowaniu, jednak czytanie Waszych prac jest naprawdę ogromną przyjemnością, a poza tym, aby coś wygrać, trzeba się najpierw troszkę pomęczyć ;)

Starałam się oceniać Was sprawiedliwie, nie patrzyłam jaka to książka, czy ją lubię, czy nie, czy czytałam, czy też nigdy o niej nie słyszałam. Chodzi o pomysł, uzasadnienie, o to, czy pisaliście z sercem. Czuć, że każda praca jest szczera. Najwięcej z Was pisało o książce, która spowodowała, że zainteresowaliście się literaturą, przekonaliście się do czytania. To wspaniale, że spotkaliście w swoim życiu takie powieści :)

A teraz czas na ogłoszenie wyników. Książkę "Córki łamią zasady" Joanny Philbin za oddanie w pracy naprawdę wielu emocji i uczuć otrzymuje Edyta Chmura. Serdecznie gratuluję, czekaj na e-mail ode mnie :) Pozostałym dziękuję za świetne prace i myślę, że za jakiś czas zorganizuję kolejny konkurs.

Komentarze

  1. Szlag. Zapomniałam o tym konkursie, chciałam wziąć udział xd Boże, czemu ja mam sklerozę? xd
    Gratuluję zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli dodasz chociaż krótki komentarz :) Jeśli chcesz - zostaw adres swojego bloga, a na pewno go odwiedzę ;)

Obserwatorzy


Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty z tego bloga

Urodziny i konkurs!

"Gra o Ferrin" i "Powrót do Ferrinu" Katarzyna Michalak

OCALIĆ OD ZAPOMNIENIA - LUTY