Garść informacji

Jak widzicie zmieniłam wygląd mojego bloga. Nie gwarantuję jednak, że to ostateczna wersja, możliwe, że jeszcze coś pozmieniam :) Chciałabym jednak wiedzieć co sądzicie o tym szablonie - czy podoba wam się taka forma?

Myślę, że za jakiś czas zmienię także wygląd mojego bloga "Maddie", ale to pewnie za jakiś czas, muszę znaleźć coś odpowiedniego. Przy okazji serdecznie zapraszam: http://maddie-zwiadowcy.blogspot.com/ Myślę, że na dniach pojawi się kolejny rozdział (w tej chwili jestem gdzieś w połowie). WŁAŚCIWIE MAM DO WAS PROŚBĘ - CZY ZNACIE JAKIEŚ OSOBY, KTÓRE AKTUALNIE ROBIĄ SZABLONY NA BLOGI I MOGŁYBY ZROBIĆ SZABLON DO "MADDIE"?

Macie jeszcze ok. 10 dni na wzięcie udziału w moim konkursie. Do wygrania "Niepokorne. Eliza", więc myślę, że warto powalczyć. http://kraina-ksiazek-stelli.blogspot.com/2014/08/sierpniowy-konkurs-zmiana-zadania.html

A na koniec chciałabym się pochwalić moimi zdobyczami książkowymi :)

"Wojciech Fortuna. Skok do piekła" - wygrane na stronie skokinarciarskie.pl :) Strasznie się cieszę, że mój rozprawko-esej się spodobał i będę miała okazję przeczytać kolejną książkę związaną z moim ulubionym sportem <3

"Morze Spokoju" - tyle pozytywnych recenzji, że w końcu się skusiłam.
Okładka książki Kolor jej serca
"Kolor jej serca" - wygrane na biblionetka.pl za recenzję "Drzewa migdałowego".

Książki na pewno zostaną zrecenzowane, ale oczywiście jeszcze nie wiem kiedy, bo ostatnio przywlokłam cały stosik z biblioteki, a jeszcze kilka kolejnych zarezerwowałam.

Pozdrawiam i życzę udanego końca wakacji, a jak ktoś jeszcze nie czytał to zapraszam do lektury recenzji pierwszej i drugiej części "Kronik Ferrinu" Katarzyny Michalak - http://kraina-ksiazek-stelli.blogspot.com/2014/08/gra-o-ferrin-i-powrot-do-ferrinu.html Ta recenzja bije rekordy pod względem komentowania przez was moich postów :D

Komentarze

  1. Też kiedys miałam taki okres w swojej bloggowej działalności, ze kombinowałam z szablonami, ale teraz już mi sie niestety nie chcę i zmieniam jedynie nagłówek. Podoba mi sie tak jak jest teraz.
    Życze Ci udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa szata graficzna :)
    Miłej lektury - bardzo miło wspominam Morze Spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo korzystne zmiany i fajne nabytki :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny jest ten szablon. :) Tak jak osoba wyżej wspomniała też znam go z innego bloga, więc pewnie myślimy o tym samym, ale nie potrafię sobie jego nazwy przypomnieć. Niemniej ta forma notatnika pasuje do bloga książkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablon bardzo fajny ;)
    Życzę przyjemnej lektury! :)

    oxu-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wygląd bloga, a wiesz że o mały włos miałabym taki sam szablon? Tylko wkurzały mnie te angielskie nagłówki, a niestety nie umiem ich zmienić, więc skończyło się na gotowcu z zaczarowanych szablonów ;)
    Stosik fajny, "Morza spokoju" zazdroszczę jak nie wiem co ;)
    PS. Na zaczarowanych są dziewczyny, które na zamówienie robią szablony, zobacz której styl Ci się spodoba i zamów sobie. Polecam StrayHeart.

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie też zajrzałam na zaczarowane-szablony (jestem pod wrażeniem, bo dziewczyny naprawdę mają meeeega talent) i chciałam akurat u StrayHeart zamówić szablon, ale w tej chwili chyba nikt nie ma wolnych miejsc, więc muszę odpilnować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty napisz do Kamili, Kamila ma talenta. ; )
    Albo gdzieś w internetach jest dziewczyna o nicku Elfaba, robi cudne szablony, ale nie wiem czy aktualnie gdzieś funkcjonuje.
    OMG. Zrecenzowałaś Michalak? Lecę. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zapytam Kamilę, ale czy ona zna się na szablonach akurat? :)

      Usuń
  9. Podoba mi się Twój nowy szablon! Jest zupełnie inny od wszystkich szablonów, jakie widziałam :)
    A co do zdobyczy: "Morze spokoju" mam w planach, przyznam się, ze kuszą mnie te wszystkie pozytywne recenzje, czekam na Twoją :)
    Gratuluję wygranych w konkursach! :)

    Nominowałam Cię do tagu "My first book - moja pierwsza książka", mam nadzieję, że weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny szablon :) Ciekawe czy na Twoim blogu również ujrzymy dobrą recenzję "Morza spokoju" :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie się przyjrzałam temu Twojemu tutaj - ładny jest.^^
    A myślisz, że mój szablon kto robił? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląd bloga świetny. "Kolor jej serca" polecam - świetna książka :)

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie tu u ciebie teraz! :o Aż normalnie, nie mogłam uwierzyć, że to twój blog - tak bardzo wszystko pozmieniałaś. :) Ale jak najbardziej na plus. :) Bardzo ładnie, skromnie i schludnie :)
    Odnośnie twoich nabytków - gratulacje wygranych! Jestem ciekawa co będziesz miała do powiedzenia o "Morzu spokoju", bo ja jakoś do książki nie mogę się przekonać... :(
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiana na plus, podoba mi się. Zazdroszczę nabytków :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten notatnikowy wygląd, świetny i oryginalny :) Mi "Morze spokoju" nie przypadło do gustu, ale słów recenzji nie mogę na razie ułożyć, za jakiś czas się pewnie pojawi. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ten szablon. :)
    Życzę Ci udanej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny ten nowy wygląd. ;) I fajne książki zdobyłaś. Też miałam ochotę przeczytać Morze Spokoju, bo wszyscy chwalą, ale najpierw się zabrałam za GNW. I to był błąd, bo jestem na 100 stronie i wieje nudą. I jakoś tak się od razu znichęciłam też do Morza Spokoju. Ale może po twojej recenzji znowu przyjdzie mi ochota? Pożyjemy, zobaczymy :)

    http://wyznania-czytelniczki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny szablon :) Gratulacje :D Czekam na kolejne recenzje! ER

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli dodasz chociaż krótki komentarz :) Jeśli chcesz - zostaw adres swojego bloga, a na pewno go odwiedzę ;)

Obserwatorzy


Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty z tego bloga

Urodziny i konkurs!

"Gra o Ferrin" i "Powrót do Ferrinu" Katarzyna Michalak

OCALIĆ OD ZAPOMNIENIA - LUTY