Sierpniowy konkurs - zmiana zadania

Jako że na razie nikt nie wyraził chęci udziału w moim konkursie to postanowiłam zmienić zadanie konkursowe na łatwiejsze!!! Jeśli pomimo tych zmian nie chcecie brać udziału to proszę napiszcie w komentarzu dlaczego. Pomoże mi to na przyszłość :)


ZADANIE KONKURSOWE
Tym razem macie po prostu napisać do jakiego obrazu chcielibyście się przenieść i dlaczego. Może to być dowolny obraz, z jakiejkolwiek epoki. Chodzi o to w jakim miejscu przedstawionym na obrazie chcielibyście się znaleźć, uczestniczyć w jakiejś scenie itp. Wystarczy kilka zdań, ale oczywiście jak macie jakiś pomysł na inną formę pracy to proszę bardzo :)

ZGŁOSZENIA
1. W komentarzach napiszcie, że bierzecie udział w konkursie oraz podajcie swój adres e-mail, z którego zostanie wysłana praca konkursowa.
2. Na adres: agdzia13@interia.pl przesyłajcie pracę konkursową. I bardzo proszę - nie podpisujcie się (tak będzie sprawiedliwiej). Po wybraniu zwycięskich prac, dopasuję e-mail, z którego były wysłane do zgłoszenia.
3. Macie czas do końca sierpnia!

NAGRODA
2 egzemplarze powieści "Niepokorne. Eliza" autorstwa Agnieszki Wojdowicz


Niepokorne. Eliza
"Niepokorne" to trylogia opowiadająca o wyjątkowych kobietach, których zawiłe losy splatają się w scenerii młodopolskiego Krakowa. Eliza Pohorecka, Klara Stojnowska i Judyta Schraiber spełniają swoje marzenia kosztem wyrzeczeń i trudnych kompromisów, nierzadko płacąc wysoką cenę za szczęście.
Jest jesień 1895 roku. Eliza Pohorecka dotąd uczyła się zawodu w otwockiej aptece, lecz opuszcza Kongresówkę, gdy jako jedna z pierwszych kobiet zostaje przyjęta na Uniwersytet Jagielloński. W cesarsko-królewskim Krakowie, pełnym uprzedzeń i konwenansów, będzie musiała się zmierzyć z niechęcią wykładowców wydziału farmacji, z tragiczną przeszłością rodziny i z zakazanym uczuciem.

Eliza na szczęście nie jest sama. Otuchy podczas dokonywania niełatwych wyborów dodaje jej Klara Stojnowska, idealistka i emancypantka. Ona także prowadzi swoją prywatną wojnę - przeciwko konserwatywnemu ojcu, profesorowi krakowskiej uczelni.Tymczasem Judyta Schraiber, Żydówka z Kazimierza, ucieka z domu - z namiętności do mężczyzny i z miłości do sztuki. Stara się zostać malarką, bierze lekcje u młodego Staszka Wyspiańskiego, na każdym kroku walcząc o swoją niezależność. Nie wie jednak, że już wkrótce będzie musiała bronić czegoś równie cennego: tożsamości.

Choć Eliza, Judyta i Klara z pozoru bardzo się różnią, coś je jednak łączy. Każda z nich jest niepokorna…

Mnie książka się bardzo podobała, oto krótka opinia: KLIKNIJ TU

JURY
Skoro nagrody są dwie to będzie także dwóch jurorów, tak dla sprawiedliwości. Jedną osobę wybiorę ja, a drugą mój chłopak. Znając życie, spodobają mu się inne prace niż mi, co oznacza, że naprawdę macie dwie szanse :)

WYNIKI
Wyniki opublikuję do ok. 10 dni po zakończeniu konkursu. Ze zwycięzcami skontaktuję się też mailowo, a na przesłanie swoich danych będą oni mieli dwa tygodnie, po tym czasie nie gwarantuję, że nagroda jeszcze będzie dla nich dostępna.

POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Bardzo proszę, aby prace nie były w jakikolwiek sposób wulgarne.
2. Nie wysyłam nagród za granicę.
3. Jeśli w konkursie weźmie udział mało osób (np. tylko kilka) to możliwe, że zostanie przyznana tylko jedna nagroda.
4. Osoby, które nie posiadają konta na bloggerze, google+ itp. mogą brać udział w konkursie, ale pod warunkiem, że w komentarzu podadzą także swoje imię i nazwisko.
5. Każdy może wysłać tylko jedną pracę.
6. Byłabym wdzięczna za umieszczenie na swojej stronie/blogu/fejsie itp. informacji o konkursie.

Bannerek:
Podlinkujcie go: http://kraina-ksiazek-stelli.blogspot.com/2014/08/sierpniowy-konkurs.html



To by było na tyle. Jeśli macie jakieś pytania - piszcie :) Miłej zabawy :)

Komentarze

  1. Faktycznie łatwiejsze, teraz na pewno wezmę udział! :) t.awanturnica@gmail.com
    Mam już nawet obraz na oku - przyszedł mi do głowy już wcześniej, podczas pierwszego ogłoszenia konkursu. Muszę się tylko zastanowić porządnie :) Kurde, żebym tylko nie zapomniała wysłać tego zgłoszenia! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zapomnisz to będę przypominać. Masz czas aż do końca sierpnia :) Od razu tak weselej jak chociaż ktoś się zgłosił :D

      Usuń
    2. Wysłałam już pracę konkursową na maila :) zdaje się, że pod wcześniejszym ogłoszeniem konkursu zostawiłam CI komentarz, pomyliłam wpisy :)

      Usuń
  2. To i ja się zgłoszę :)
    Mój emial to:zuniek@onet.pl
    Baner wstawię u siebie na blogu w zakładce "Wasze konkursy"

    Pozdrawiam serdecznie
    i jeśli można zapraszam do siebie na konkurs rocznicowy :)
    http://nieidentyczne-polki.blogspot.com/2014/08/konkurs-rocznicowy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobrze, zgłoszę się :)
    Jest taki obraz, który na zawsze utkwił mi w pamięci. To "Bociany" Chełmońskiego. Reprodukcja wisiała wiele lat w moim starym domu, a w zasadzie w domu moich dziadków. Pamiętam, że zawsze ogarniał mnie wielki smutek, gdy patrzyłam na chłopca obserwującego z dziadkiem lecące bociany. Mężczyzna na obrazie jest człowiekiem zmęczonym pracą na roli, jego chwilowy odpoczynek przerywają ptaki, które są wolne, pozbawione jarzma pracy. Moja babcia zawsze roniła łzy, gdy opowiadała mi jakim wysiłkiem była praca w polu u dziedzica, który miał za nic zwykłego chłopa.
    Chciałabym tam wejść, nakarmić chłopca i jego dziadka do syta, a potem zabrać ich stamtąd i pokazać lepszy świat...

    PS. Konkursy z zadaniem, do tego tak trudnym nie są popularne, wiem coś o tym ;)
    lustro.rzeczywistosci@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja spasuję, ale życzę powodzenia uczestnikom. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, mam chrapkę na tę książkę i to bardzo <3
    Tylko nie wiem, czy podołam zadaniu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze dużo czasu, a wystarczy kilka zdań :)

      Usuń
  6. Ciekawy konkurs, chętnie wezmę udział, tylko jeszcze muszę się zastanowić nad zadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    email: woojteek@onet.eu
    banerek pojawi się na blogu http://cienwlasnychmysli.blogspot.com/ :)

    PS>: Zapraszam do siebie na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na zadanie. Zostawiam mail, bo planuje wziąć udział. :) patrycja.dorotka@gmail.com :)
    Banerek wstawię u mnie w zakłądce konkursy. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    email: elyria666@gmail.com
    Baner znajduje się na blogu w zakładce konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! :)
    e-mail : kasia.agata2001@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Praca wysłana. :D Obserwuję oczywiście i gratuluję pomysłowości w zadaniu konkursowym- jest na prawdę ciekawe :)
    E-mail: paul75i1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. O! Muszę się nieźle zastanowić, jak to opisać, bo obraz już mam na oku. : ) Baner wstawię najpóźniej jutro. : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Praca wysłana,
    e-mail: lawendacorine@gmail.com

    Mam nadzieję, że nie przerazi cię brak poetyckości mojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostawiam maila i będę próbować swoich sił :)
    repeaded@wp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostawiam mail, postaram się jak najszybciej wysłać obraz i odpowiedź. Konkurs nietypowy, zachęca do kreatywnego myślenia :)
    kkprzybylek1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym tygodniu już będą wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli dodasz chociaż krótki komentarz :) Jeśli chcesz - zostaw adres swojego bloga, a na pewno go odwiedzę ;)

Obserwatorzy


Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty z tego bloga

Urodziny i konkurs!

"Gra o Ferrin" i "Powrót do Ferrinu" Katarzyna Michalak

OCALIĆ OD ZAPOMNIENIA - LUTY