Podsumowanie sierpnia



Pewnie większość z Was słyszała o czymś takim jak "zajęcia dodatkowe obowiązkowe" i o wszystkich innych absurdach związanych ze szkolnictwem, więc lepiej pomińmy jakiekolwiek pytania o początek roku szkolnego. Staram się o tym wszystkim nie myśleć, żeby po prostu się nie denerwować. Korzystając z chwili wolnego czasu, spowodowanego wyjątkowym szybszym końcem lekcji, postanowiłam podsumować sierpień. Jednak najpierw jeszcze kilka innych spraw.

1. Jeśli chodzi o konkurs to proszę Was wszystkich o cierpliwość (naprawdę mam strasznie mało czasu), jednak mam nadzieję, że zostanie rozstrzygnięty nie później niż do połowy września, a może uda się już w ten weekend.
2. Recenzje na moim blogu będą prawdopodobnie pojawiały się jeszcze rzadziej niż planowałam. Podejrzewam, że miesięcznie będę publikowała coś ok. 3 recenzji. Waszych blogów też nie dam rady odwiedzać codziennie, ale zawsze raz na kilka dni nadrobię zaległości i przeczytam wszystkie Wasze posty.
3. Nowe rozdziały "Maddie" będą pojawiały się mniej więcej co drugi tydzień. Trzeci rozdział planuję na ok. połowę września, potem mam nadzieję, że będzie systematycznie.
4. A na koniec już milsza rzecz, a mianowicie zyskałam nową zdobycz książkową:


TERAZ STATYSTYKI:
Przeczytane książki: 8 (Religia, Zabłądziłam, Play, Gra o Ferrin, Powrót do Ferrinu, Córka morza: Sztorm, Love story, Chłopi t.1)
Liczba opublikowanych recenzji: 5 (jedna podwójna)
Liczba postów: 12
Liczba komentarzy (nie liczę tych do wyzwań ani moich): 146
Liczba wyświetleń: 3001
Liczba przeczytanych stron: 2926


Za jakiś czas pojawi się recenzja "Obsydiana", ale uprzedzam, że trochę musicie poczekać, jednak mam nadzieję, że nadal będziecie mnie odwiedzać :)

Komentarze

  1. Gratuluję dobrych wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników! :D
    Mam nadzieję, że nowa lektura ci się spodoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem sporo przeczytałaś :) szkoda, że planujesz tylko 3 recenzje miesięcznie, to dośc mało... Ja będe mieć ogrom roboty na studiach, ale postaram się raz lub nawet dwa razy w tygodniu coś dodać. No, dwa razy to pewnie będzie szał.. Hopeless jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapewniam, że będziemy cię odwiedzać - a przynajmniej ja. Też mam teraz niezły sajgon w szkole, np. jutro sprawdzian z chemii. Serio? W pierwszym tygodniu szkoły?! No ludzie, miejcie litość...

    OdpowiedzUsuń
  5. @Fenko - też bym baaardzo chciała częściej, ale naprawdę nie dam rady na chwilę obecną :( Zobaczymy jeszcze jak to będzie, może zimą będzie lepiej, bo teraz olimpiady mnie czekają :( Ale potem matura z kolei, więc...
    @ Literatka M - ja mam we wtorek z historii sprawdzian duży :( Siedzę i się uczę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników!
    U mnie początek roku tez nie za dobry.
    A Ty gdzie teraz chodzisz do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników. :) Myślę, że większość osób jest zabiegana we wrześniu. Przynajmniej ja. I oczywiście czekam na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. poczekam poczekam na recenzję Obsydiana :) może akurat mnie skusisz na tę książkę? ;)
    ja niestety się zawahałam gdy planowałam zakup no i nie mam, a byłam juz blisko :P
    recenzjeami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyników :) I życzę dużo czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji, ale pamiętam, że bywają okresy na studiach kiedy mało piszę. Poza tym szkoła zajmowała mi więcej czasu niż moje wszystkie obowiązki razem wzięte. Także rozumiem. Trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa Twojej recenzji "Obsydiana".
    Gratuluję świetnych wyników.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję. Życzę również więcej czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzję i gratuluję statystyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. @Alice bookslovers - do trzeciej liceum, poza tym dojeżdżam do szkoły.
    @Wszyscy - dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hopeless ♥ Gratuluję wyników. Nie mogę się doczekać recenzji "Obsydiana", bo ciągle o nim słyszę pozytywne i negatywne recenzje i chcę to w końcu rozstrzygnąć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Wam wszystkim współczuję. Ja lata szkolne mam już dawno za sobą, z czego się bardzo cieszę. Nie martw się, na studiach nie jest lepiej, ale tego czasu mimo wszystko ma się więcej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję dużej liczby przeczytanych książek!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne wyniki. Gratuluję nowej książki. Bardzo mnie ona interesuje. Ciekawi więc mnie jak Ty ją odbierzesz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo,jestem ciekawa Twojej recenzji "Obsydiana", ja też się za chwilę wezmę za ten tytuł, więc z chęcią poznam Twoją opinię. I zazdroszczę Ci okropnie "Hopeless", okropnie:D

    OdpowiedzUsuń
  20. "Hopeless"! Gratuluję tak cudownego łupu! :D Teraz trzymam kciuki, żeby zrobiła na tobie aż tak wielkie wrażenie jak na mnie. :) Odnośnie szkoły to serio - nie musisz się tłumaczyć. Sama kończę lekcje wieczorami i po prostu... na nic nie mam czasu. Kompletnie na nic. Tym bardziej, że nauczyciele postanowili chrzanić fakt, że to pierwszy tydzień, a my umysłami jesteśmy jeszcze na wakacjach i dowalili nam tyloma zadaniami, że nie mam pojęcia jak mam się pozbierać. :/
    Na recenzję "Obsydianu" czekam z niecierpliwością!
    Powodzenia w szkole!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  21. Recenzje "Hopeless" są bardzo różne. Ciekawa jestem jaka będzie Twoja.

    OdpowiedzUsuń
  22. No i właśnie mam tak jak Ty, Sherry :( Już w pierwszym tygodniu musiałam zakuwać histę no i też wracam do domu strasznie późno. Mega się cieszę z "Hopeless", no ale kiedy ja przeczytam to wszystko? :( Już "Morze Spokoju" na mnie czeka i "Lato drugiej szansy" z biblioteki, biografia Wojciecha Fortuny i mnóstwo innych, a czasu brak! :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę "Hopeless", bardzo chciałabym przeczytać tę książkę :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wyników! Również bardzo chciałabym przeczytać Hopeless..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli dodasz chociaż krótki komentarz :) Jeśli chcesz - zostaw adres swojego bloga, a na pewno go odwiedzę ;)

Obserwatorzy


Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty z tego bloga

PRZEDPREMIEROWO "Pasażerka" Alexandra Bracken

"Dziewczyna z Dzielnicy Cudów" Aneta Jadowska

"Buntowniczka z pustyni" Alwyn Hamilton