Pióromani

Recenzja pojawi się jutro albo pojutrze, a tymczasem dziś chciałam Was zachęcić do odwiedzenia pewnej strony, a mianowicie http://pioromani.pl/, czyli konstruktywnego portalu pisarskiego.
Znalezione obrazy dla zapytania pióromani
Lubisz pisać, ale nie wiesz, gdzie możesz publikować swoje teksty? Zależy Ci na konstruktywnej opinii o Twoich tekstach? Potrzebujesz porad? Pióromani to portal właśnie dla Ciebie!

Ostatnio postanowiłam wrócić do pisania i to nie tylko recenzji, ale i opowiadań. Pisałam chyba już kiedyś, że marzy mi się napisanie własnej powieści. Zdaję sobie sprawę z tego, że droga do tego jest długa i niełatwa, toteż postanowiłam zacząć od małych kroków i tak oto znalazłam ten portal. Można publikować na nim swoje opowiadania, a nawet dłuższe formy i czekać na opinie innych. Jeśli chce się mieć pewność, że nasz utwór zostanie przeczytany i oceniony, należy "oddać go pod lupę". Jest to opcja, która gwarantuje, że otrzymamy opinię od najlepszych krytyków tego portalu. Istotne jest to, że ich komentarze są kulturalne i zgodne z zasadami fachowego recenzowania. Udzielają oni wielu praktycznych porad, które z pewnością przydadzą się przy poprawianiu danego tekstu i pisaniu kolejnych. Poza tym komentować opowiadania mogą również Ci, którzy je piszę. Ponadto organizowane są tu konkursy literackie. Portal ma także swoją grupę i stronę na Facebooku.

Kilka dni temu opublikowałam tam jedno opowiadanie i myślę, że na tym się nie skończy. Jeśli chcecie przeczytać, zapraszam: http://pioromani.pl/proza.php?proza=370 I zachęcam do dołączenia i publikacji własnych tekstów.

http://pioromani.pl/index.php

Komentarze

  1. Przeczytałam opowiadanie:) Ciekawa fabuła. Czekam na dalszy ciąg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią w wolnej chwili przeczytam Twoje opowiadanie :) Ja niestety sama do pisania opowiadań się nie nadaje... Może kiedyś znów spróbuję :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam w kciuki za realizację Twojego marzenia. Ja chętnie zrecenzuję Twoją powieść, jak już zostanie wydana ;)
    A co do wspomnianego przez Ciebie portalu, fajnie że takie przydatne strony powstają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesująca strona! Jeszcze kiedy publikowałam opowiadanie na blogu, oddawałam tekst do ocenialni i pamiętam jak mocno tamtejsze oceniające pomogły mi się ulepszyć jako... autorka tekstów, także jestem w stanie uwierzyć, jak ten portal zmienia i jaką robi różnicę. :)
    W każdym razie, mocno trzymam kciuki za ciebie i twoją twórczość!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli dodasz chociaż krótki komentarz :) Jeśli chcesz - zostaw adres swojego bloga, a na pewno go odwiedzę ;)

Obserwatorzy


Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty z tego bloga

Urodziny i konkurs!

"Gra o Ferrin" i "Powrót do Ferrinu" Katarzyna Michalak

OCALIĆ OD ZAPOMNIENIA - LUTY