PODSUMOWANIE - KWIECIEŃ

W kwietniu przeczytałam więcej książek niż w poprzednich miesiącach, napisałam też więcej recenzji, co zauważyła chociażby StrawCherry :) Chciałabym więc przedstawić krótkie podsumowanie.

Przeczytane książki:
 
 
Najlepsza: "Blask" Alexandra Adornetto
Najsłabsza: "Pechowy fart" Andrzej Klawitter

Książki których nie przeczytałam do końca:
  Nie mówię, że ta książka jest zła, ale to po prostu nie mój klimat.

Książki, które otrzymałam na własność z wymiany:
 
Wybrani - C.J. Daughertyhttp://s.lubimyczytac.pl/upload/books/52000/52813/352x500.jpg 

Książki, które wymieniłam:
 

GDYBY KTOŚ CHCIAŁ SIĘ WYMIENIĆ LUB KUPIĆ JAKĄŚ KSIĄŻKĘ, OTO LISTA: 

Komentarze

Obserwatorzy


Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty z tego bloga

"Gra o Ferrin" i "Powrót do Ferrinu" Katarzyna Michalak

OCALIĆ OD ZAPOMNIENIA - LUTY

Urodziny i konkurs!